«Վաղուց ժամանակն է, որպեսզի Ալլա Պուգաչովան ճանաչվի որպես օտարերկրյա գործակալ և զրկվի Ռուսաստանի Դաշնությունում իր ամբողջ ունեցվածքից՝ Ռուսաստանի Դաշնության զինված ուժերը վարկաբեկելու և արևմտյան քարոզչության օգտին աշխատելու համար»,- հայտարարել է ՌԴ Պետդումայի պատգամավոր Ալեքսեյ Ժուրավլյովը։ Ավելի վաղ Պուգաչովան Instagram սոցիալական ցանցում Կիևի մանկական հիվանդանոցի վրա հրթիռի խոցման մասին գրառում էր արել։               
 

«ԿԵՐՊԱՐՆԵՐԻ ՍՏԱՆԴԱՐՏԱՑՈՒՄ ԿԱ, ՀԱՄԱՏԱՐԱԾ «ՄՈԽՐՈՏԻԿԱՑՈՒՄ», ԻԼՅՈՒԶԻԱ, ԽԱԲԿԱՆՔ»

«ԿԵՐՊԱՐՆԵՐԻ ՍՏԱՆԴԱՐՏԱՑՈՒՄ ԿԱ, ՀԱՄԱՏԱՐԱԾ «ՄՈԽՐՈՏԻԿԱՑՈՒՄ», ԻԼՅՈՒԶԻԱ, ԽԱԲԿԱՆՔ»
16.03.2012 | 00:00

«Մինչ անհամբեր սպասումով ապրում ես` ինչ-որ տեղ քեզ համար հրաշք է արարվում»: Շուտով այս խորագրի ներքո կինոսիրողների դատին կներկայացվի «Սպասելիս» կարճամետրաժ ֆիլմը: «Այն սիրո մի դրվագ է, որը չունի նախապատմություն և չի ենթադրում պարտադիր շարունակություն: Յուրաքանչյուր ոք յուրովի կարող է ընկալել ասելիքը»,- ասում է ֆիլմի սցենարիստ ԴԻԱՆԱ ԱԹՈՅԱՆԸ:
Լուսանկարիչ տղան և ուսանողուհին ապրում են մեր քաղաքում, մեր կողքին, իրենց առօրյայով, ինչպես շատերն այդ տարիքում` սպասումով: Արծաթագործ կինը (ով, ի դեպ, դերասան չէ, այլ հենց կին-արծաթագործ) արվեստանոցում իր ամենօրյա աշխատանքն է անում, ստեղծագործում է, արարում: Երեք կերպարները զուգահեռ են գործում: Ֆիլմի վերջում հանդիպում են տղան, աղջիկն ու արծաթագործի ստեղծած զարդը:
Դերերում են Անի Գալստյանը և Կառլոս Մուրադյանը: Արծաթագործը Կառան է: Ռեժիսորն է Վահրամ Ներսիսյանը, օպերատորը` Վահագն Գրիգորյանը:
Մեր եթերը ողողած լատինաամերիկյան և հայկական արտադրության սերիալները նույնպես սիրո մասին են, հիմնականում` այնքան անճաշակ ու անասելիք, որ, այսպես կոչված, «սիրո թեման» այլևս հանդիսատեսին չի գրավում: Ինչո՞վ է առանձնանում կարճամետրաժ այս ֆիլմը:
«Սերիալները նպատակ ունեն հանդիսատեսին երկար ժամանակ ներքաշելու պատմությունների մեջ: Դրանք շահութաբեր նախագծեր են և պայմանավորված են մեծամասնության պահանջարկով,- նկատում է «Սպասելիս» ֆիլմի սցենարիստը:- Աղջիկների կերպարների ստանդարտացում կա, համատարած «մոխրոտիկացում», իլյուզիա, խաբկանք: Ինչ-որ առումով դա նաև ռիսկային է. հանդիսատեսներից շատերը հենց սերիալների կերպարներով էլ ապրում են: Տարեկից աղջնակները կամ հասուն կանայք իրենց իրական ապրումները, հայացքները, սպասումները փոխարինում են այդ սցենարներով կամ, նույնն է թե, ուրիշի մտացածին տառապանքներով: Իրական կյանքում «սցենարներն» անկառավարելի են: «Սպասելիսը» ընդամենը մի դրվագ է, մաղթանք է, մեկ օր ու շատ սպասված ավարտ: Անոնսի արձագանքը, անկեղծ լինեմ, սպասվածից ավելին էր»:
Ֆիլմի ռեժիսոր ՎԱՀՐԱՄ ՆԵՐՍԻՍՅԱՆԻ կարծիքով` այսօր ունենք լավ ֆիլմերի պակաս: «Վերջերս նկարահանում են «պոպկորն»-ային ֆիլմեր, այսինքն, մեկ անգամվա դիտման: Թեև կան ֆիլմեր, որ առանձնանում են,- ասում է նա:- Մեր ֆիլմում չկա երկխոսություն, լուռ ապրումներ են, բարության ու սիրո յուրահատուկ դրսևորում: Ֆիլմում չկան նաև հատուկ էֆեկտներ, հնարքներ, այն շատ պարզ է»: Ռեժիսորը համոզված է, որ լավ բան ստեղծելու համար շատ մեծ գումարներ պետք չեն, կարևորը ցանկությունն է և աշխատանքը:
Դիանա Աթոյանն իր հերթին հավելում է, որ հայկական կինոաշխարհում պակասում են անկեղծ ֆիլմերը, որտեղ կերպարներն ու նրանց միջավայրը իրականության չափ իրական են, հույզերում ռետուշ չկա, ապրումները բնական են, արարքները` պատճառաբանված: Իսկ հրաշքը, որ «ինչ-որ տեղ արարվում է քեզ համար», Դիանա Աթոյանի կարծիքով, պարտադիր չէ, որ լինի ֆոտոապարատի բլիցի պես անսպասելի, վառ ու շլացնող: «Հրաշքն այստեղ պայմանական է, փոխաբերված, այն է, ինչ խնամքով պատրաստվում է և մեզ այդքան մոտ է, այդքան հասանելի»,- ասում է նա:
«Սպասելիս» ֆիլմի ստեղծագործական խումբը մեկ այլ` ավելի ծավալուն նախագծի վրա է աշխատում: «Դեռևս հստակ չէ, թե նկարահանումները երբ կսկսենք, քանի որ, բացի սցենարային մշակումից ու հղկումներից, այն նաև անհամեմատ ծախսատար է»,- ասում է Դիանա Աթոյանը, հավելելով, որ մինչ հիմնական նախագծի իրականացումը, հնարավոր է կյանքի կոչեն ևս մի կարճամետրաժ ֆիլմ: «Կարելի է ասել` ֆիլմ նկարելու զարկերակն ենք ուզում զգալ»:
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3111

Մեկնաբանություններ